poniedziałek, 4 listopada 2013

Stosik

Dosyć dawno nie pokazywałam Wam żadnych swoich stosików... Dzisiejszy za duży też nie jest, ale czasu również dużo nie posiadam na czytanie. Uroki szkoły.  Lecz zamiast kartkować zeszyty, siedzę sobie ze słuchawkami w uszach, pijąc jagodowo-malinową herbatę... Tylko mi nie chce się uczyć? Brr, nie ciągnie mnie jakoś do hybrydyzacji orbitali atomowych i ich wyglądu geometrycznego... Te wszystkie orbitale i wiązania jakoś mnie przerażają.
No ale teraz mowa o książkach, a nie jakiejś tam chemii. ;]


Od góry:
1) Ted Dekker - Mroczna kolekcja -> recenzja post niżej
2) Snajper - Howard E. Wasdin, Stephen Templin -> z biblioteki, aktualnie czytam
3) Tess Gerritsen - Grzesznik -> z biblioteki, przeczytana, recenzja niebawem
4) S. Meyer - Intruz -> z biblioteki, będzie czytana po raz drugi
5) Prowincje - Bogdan Białek -> z wydawnictwa
6) Cienie i ślady - Bogdan Białek -> jw.


Czytaliście coś z mojej niewielkiej kolekcji? A może coś chcielibyście przeczytać? I kolejne pytanie - co polecacie na jesienne wieczory?

I na koniec cytat, na który natknęłam się przypadkowo, i który od razu wywołał uśmiech na mojej twarzy.

"Ludzie, którzy nie potrzebują innych ludzi, potrzebują innych ludzi, by im okazywać, że są ludźmi, którzy nie potrzebują innych ludzi."

16 komentarzy:

  1. Cytat trochę zaplątany, ale prawdziwy ;)

    PS Ta tłusta czcionka jest trochę nieczytelna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, o co chodzi, już któraś osoba zwraca na to uwagę, a na moim komputerze czyta się dobrze... Ale skoro tak, to muszę ją zmienić.

      Usuń
  2. Czekam na recenzję "Grzesznika"! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa Gerritsen i Meyer. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam żadnej z książek, tym bardziej jestem ciekawa jak wypadną w Twoim odczuciu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałem Dekkera - bardzo zacna powieść i Meyer - niezbyt mnie porwała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ps. Czcionka istotnie niezbyt dobra do czytania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak zwykły Times? Jest jakaś różnica? Bo mi osobiście i ta i tamta odpowiada.

      Usuń
    2. Teraz jest git jak dla mnie. Przejrzyście i czytelnie.

      Usuń
  7. Intruz!
    Nie mogę się doczekać recenzji~~

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo też bym się napiła takiej herbaty ;D
    Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  9. Intruza posiadam i cierpliwie czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Snajper na mojej półce niedługo będę się zabierała za czytanie, a Intruz czytałam i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O! "Intruz" będzie czytany po raz drugi? To musi być świetna książka! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również czekam na książki Białka. Niezły stosik.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny stosik! :)
    ,,Intruz'' - świetna książka...
    Zapraszam do mnie:
    http://recenzje-ksiazek-patricia.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń