niedziela, 24 listopada 2013

Stosik biblioteczny

Wy też lubicie budzić się w niedziele z samego rana z potężnym bólem brzucha? Nie? Też tego nie znoszę. A jednak. Więc jako iż mam trochę czasu, bo o tej godzinie do nauki mi nie spieszno, pokażę wam mój biblioteczny stosik, który nabyłam wczoraj. Chciałam napisać recenzję filmu, ale chwilowo nie mam do tego głowy, może wieczorem.

Od góry:
1. Jeffery Deaver - Kolekcjoner kości
2. Ken Rijock - Bankier mafii
3. Eric-Emmanuel Schmitt - Opowieści o niewidzialnym
4. Alex Kava - Śmiertelne napięcie
5. Mariusz Czubaj - Kołysanka dla mordercy
6. Stephen Coonts - Zdrajca

Do tego jeszcze książka o Katyniu, której nie ma na fotografii. Doprawdy, od kiedy tak interesuje mnie historia?
Stosik może nie jest za wielki, ale i tak mam sporo pozycji, które czekają na swoją kolej. Niedługo możecie spodziewać się recenzji książki "Echo kluczy".

Ponadto przypominam o fanpejdżu bloga! Kliknij

16 komentarzy:

  1. Nie znam nic i nie widzę też żadnej książki dla siebie... Ale życzę ci miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda intrygująco :) Kolekcjoner kości może być ciekawy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama od razu rzuciła się na tą pozycję, zobaczymy, co ona o niej powie i jak potem będize zgrywać sie to z moją opinią. :)

      Usuń
  3. Uwielbiam Schmitta, jestem ciekawa Twojej opinii na temat książki, którą masz w stosie.

    Oby ból szybko minął :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że szybko minie, chociaż to raz boli raz przestaje raz boli...

      Ja również lubię książki tego pana, więc mam nadzieję, że i owa przypadnie mi do gustu.

      Usuń
  4. "Kolekcjonera kości" koniecznie muszę przeczytać!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolekcjoner kości i Opowieści o niewidzialnym, to może być coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawią mnie te pozycje, mimo, że nie czytam trilerów i kryminałów za często, nadal np. nie mogę sie zabrać za wypożyczoną książkę Cobena, ale niedługo to nastąpi. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytasz Cobena! :D Może akurat książka przypadnie Ci do gustu. A jak już w koncu się za nią zabierzesz, koniecznie będę musiała się zapoznać z Twoją późniejszą recenzją...:]

      Usuń
  7. Nie znam żadnego tytułu, ale jestem pewna, że coś by mnie zainteresowało ;) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawi mnie "Kołysanka dla mordercy".

    OdpowiedzUsuń
  9. "Kolekcjoner kości" jest świetny! Sama chętnie przeczytałabym Czubaja.

    Zgłosiłaś książki do wyzwania, ale pierwsza edycja jest już zamknięta. Jeśli masz ochotę, zapraszam do drugiej edycji, która trwa od października. :) Dopisałam do niej "Miasto obłąkanych".

    OdpowiedzUsuń
  10. Książeczki całkiem zacne. A historia jest bardziej spoko :)...wiem coś o tym :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Z twojego stosiku najbardziej intryguje mnie Kolekcjoner kości i przyznam, że chciałbym tę książkę dorwać w swoje ręce.
    Reszty też nie znam, ale mam nadzieję, że dzięki twoim recenzją szybko się to zmieni.
    Życzę miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze, jak to się stało, że nie kojarzę żadnego tytułu? :D

    OdpowiedzUsuń