środa, 20 marca 2013

Stosik 1.

Cześć. :) Jest to mój pierwszy stosik, który chcę Wam pokazać. Część książek jest z biblioteki, a część pożyczyłam od koleżanek, które dzięki mnie zaczęły czytać. Dzisiaj na polskim dziwiłam się, ponieważ 6 dziewczyn (ze mną) czytało przyniesioną ze sobą powieść, a bodajże jedna miała ją schowaną w plecaku. Nie powiem, ciekawa frekwencja. A oto moje zdobycze: 



1. Harlan Coben - "Jedyna szansa"; czytałam tą powieść ponad rok temu, teraz postanowiłam do niej powrócić, aby na nowo przeżywać przygody opisane przez autora. 
2. Harlan Coben - "Niewinny"; jw. 
3. Yrsa Sigurdardóttir - "Pamiętam cię"; tą książkę kupiła wczoraj koleżanka, ale ja jako pierwsza postanowiłam ją przeczytać, ponieważ ona jest w trakcie zapoznawania się z Cobenem. Nie jestem tylko pewna, czy pojawi się jej recenzja, ponieważ czytanie jej idzie mi dość mozolnie... 
4. Thierry Serfaty - "Piąty pacjent"; tą pozycję również już kiedyś czytałam, ale zdążyłam zapomnieć całej jej fabuł. Trzeba odświeżyć pamięć. 
5. Henry Jacoby i William Irwin - "Dr. House i filozofia - wszyscy kłamią"; mój dawny nabytek, który do tej pory czekał na jego otwarcie.
6. Camilla Lackberg - "Latarnik"; będzie to moje pierwsze spotkanie z autorką i mam nadzieję, że udane. 

To tyle. Chwilowo może nie jest tego dużo (przynajmniej dla mnie), ale już mam zamówione książki u znajomych, które w najbliższym czasie również powinny znaleźć się na mojej półce. 

24 komentarze:

  1. czekam na recenzje, bo nie znam książek, może akurat jedna z nich mnie zainteresuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuuu :). Ciekawe tytuły :). Jeszcze nie zapoznałam się z dziełami Cobena, ale czuję, że muszę to zmienić :). Świetny stosik! Czekam na recenzję tych powieści :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie liczy sie ilość a jakość :) Lackberg polecam- świetne krymiały! Cobena nigdy nic nie czytałam więc z chęcią zapoznam się z Twoimi opiniami o tych książkach :) Stosik bardzo zacny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lackberg i Coben - ciekawie!:) Mi od Cobena najbardziej podobało się "W głębi lasu", ogólnie z nim już dawno się nie spotykałam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Apetyczny stosik :) smacznego ... znaczy miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sigurdardóttir to jedna z moich ulubionych pisarek, więc mam nadzieję, że recenzja "Pamiętam Cię" się pojawi, bo akurat tej powieści jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz biorę jakiś blogowy stosik w całości. Wsio, wszystko, nawet House'a :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lackberg lubię i polecam, jeśli lubisz powieści obyczajowe z wątkiem kryminalnym w tle :) Jestem ciekawa książki Sigurdardóttir, czytałam inne jej kryminały i byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic tu po mnie, nic tu dla mnie... ale szczerze Ci życzę, aby kolejne stosy były coraz większe! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co kto lubi. :) Dziękuję; mam nadzieję, iż powiększą się o wspaniałe pozycje.

      Usuń
  10. Cobena niestety nic nie czytałam, choć planuję już od dawna. Co do Lackberg - i ona również przede mną ;D A że kryminały uwielbiam - mam nadzieję, że wkrótce zaznajomię się z obydwoma autorami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz zapoznać się z Cobenem! :) Jestem pewna, że i Tobie spodobają się jego powieści. Mam więc nadzieję, iż doczekam się recenzji jego twórczości u Ciebie. ;]

      Usuń
  11. Ciekawy stosik. U mnie niestety tak wiele osób książek nie czyta, a przynajmniej nie w szkole, chociaż powoli zarażam ludzi dookoła miłością do czytania. : D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam żadnej z przedstawionych książek, ale Cobena lubię, więc tomy na pewno są warte uwagi :) miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Coben - mniam. Obie jego książki które umieściłaś czytałem. Jeżeli inne są równie dobre to stosik-marzenie ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Cobena zazdroszczę :) Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cobena to nawet chętnie bym przeczytała. Znam tylko jedną jego książkę, ale moja koleżanka czytała Niewinnego i była zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny stosik :) Czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny stosik. Życzę miłego czytania :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny stosik, czytałam Pamiętam cię, ale mi się książka bardzo podobała i pochłonęłam ją bardzo szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. milego czytania!

    Zapraszam na KONKURS!

    OdpowiedzUsuń